fredag 28 februari 2014

Utmattad

Är jag.

Jag antar att jag klarade av gömma alla skelett för sotarna, så att säga. Men att göra det jag inte orkar göra har utmattat mig totalt. Jag hoppas att jag kan vila mig till återhämtning.. Vi var i skogen för nån dag sen, jag och hunden, det var skönt. Förutom att mina skor läcker..

Jag har inte fått proverna från vetten än, hon skulle bort i slutet av veckan och undrade om jag kunde vänta tills hon ringer på måndag, och det kan jag väl. Jag orkar inte ringa och fråga efter resultatet, jag orkar inte prata. Eller tänka. De enklaste instruktionerna är helt obegripliga.

Jag lyckades orka betala räkningarna idag, och sen köpte jag lite snöre.. Jag har inte orkat göra nånting med högen av pärlor som jag fick hem, och jag har inte orkat tänka så mycket på det heller, men hampasnören är nog fint.

Långsamt går hjärnan, som om den var drogad igen. Hoppsan, det är mindre än en vecka tills jag fyller år.. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar