torsdag 21 februari 2013

Beautystuff och babbel..

Jag ska iväg till Ica snart men N messade och sa att hon skulle hojta när hon varit och solat och så gör vi sällskap på affären, hon hade ett BenJerr behov. Och vet ni!?! Det kommer fyra nya smaker vecka tio. Vilket bara råkar vara samma vecka som jag fyller år, coincidence? I think not..

Nu kom jag av mig..

Jag chillar med Emily Noel, som ni hittar här: Youtubelänk. Hon har en smink-kanal på tuben och är jättesöt och trevlig och jag tycker det är kul att lära sig. Idag kör hon en livestream och den sitter jag och halvlyssnar på. Nu var det inte alls hon som hade en tutorial om hur man gör såna där fishbonebraid eller vad det heter, men det lärde jag mig också on tha internetz och det kör vi på idag.

Idag, inför handlandet främst, så har jag slängt på mig följande:

Hudcreme
Primer
Concealer
BB-cream
BB-cream igen
Puder
Rouge
En skvätt ljus ögonskugga

Allt för att inte se ut som om jag inte sovit på en vecka och har migrän. Jag tror det gick rätt bra, det blev inte värre i alla fall. Och så rockade jag en fläta på det. Och sen kör jag på mössa eftersom min hårbotten är svart efter hårfärgningen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar