fredag 22 februari 2013

Cuteness and lolz


Så här dags brukar jag hamna i ett okynnespostande på fejjan, endera söta djur som detta eller saker som i alla fall jag tycker är hysteriskt roliga lolz. Helst efter sömntabletter och sånt där, då blir saker ännu mera lol.

Jag har inte kommit så långt än, jag sitter och hänger vid köksbordet. Hela dagen gick åt helvete när jag vaknade med ont i ryggen. Jag antar att jag sovit för stilla (och gott) och det tyckte inte ryggen om, jag kunde inte ens knyta skorna när jag tog ut hunden första gången. Så det blev en dag i sängen med .. youtube-lolz. Men det är väl lika bra att försöka sova i alla fall..

Äääh, jag är ju inte den som är snål lix, här får ni ett litet lol!


4 kommentarer:

  1. Vi såg life of Pi ikväll, den rekommenderar jag till den kattälskande.. eller djurälskande öht.
    är du känslig som jag är det bara att blunda för det overkliga våldet ;p
    (i mitt värld så är alla djur vänner med varandra, du vet som jehovas vittnen har visat oss ;) )

    det är en snyftare men inte av den brutala typen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kollade på IMDB nu, den verkar ju söt! Lite Svarta Hingsten över det hela, som jag för övrigt såg om för nåt år sen.. :)

      Radera
    2. skrev jag verkligen "mitt värld"? ja, ja..

      svarta hingsten haha, det var inte igår
      den var ju bra, tror jag.. iallafall när jag var liten
      tål den tiden?

      Radera
    3. Haha, det reagerade jag inte ens på! :D

      Jag tror det finns lite nyare varianter? Eller om det var spin-offs. Svarta Hingstens Dotter eller nåt sånt.. Jag har för mig att de var helt okej att se om, å andra sidan tror jag att jag inte mådde så bra och trivdes rätt bra i disney-jehovas-syn-på-världen.

      Radera