torsdag 27 september 2012

Förra boxen.

Bloggar från mobilen för övrigt..

Tuttejpen var ju inte min grej, men det visste ju inte boxen lix. Bortskänkes till gott hem!

Sen fick jag Max factors nya foundation, den luktar fantastiskt men "bronze" är inte riktigt min färg om vi säger så.. Nu efter sommaren är min "winter beige" perfekt såg jag när jag skulle ut på galej sist. Det hade blivit fel i deras utskick och många hade fått fel, så de lovade att skicka ut nya.. Ska försöka ge den till N men passar den inte så skänkes den också bort.

Fick ett sött läppstift som tyvärr var trasigt! Det var ju trist men Glossybox skickade ut ett nytt omgående så jag ska väl försöka mig på att använda läppstift!

Weleda bodylotionen var också mycket väldoftande! Den är slut redan..

Lipmojset har jag faktist inte hunnit kolla på ordentligt, jag har sjukt mycket läpprodukter just nu och de används flitigt.. Den är rosa och rosa är bra!

Så ja, inte jättetokglad över just den här boxen men varje kan ju inte vara en fullträff..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar