onsdag 26 september 2012

Förutom ett ogiltigt OS..

Så har datorn funkat bra, jag vet inte varför mitt Windows-exemplar är oäkta helt plötsligt, men den har hållt igång flera timmar nu! Inte minsta lilla blåskärm.. Inte bara det, jag har fått musik! Kära Youtube, jag älskar dig.


Nu försöker jag komma på om jag gjort nåt vettigt idag.. Javetinte, jag har tvättat håret? Lagat mat.. Dammat bokhyllorna? Men det känns ju inte som sånt räknas, ba stå där och veva runt med dammvippan lixom. Fast mjo, jag har pratat med I som ringde och hade en jacka åt Stella, det var alltså inte nåt akut. Jag har smsats lite med N för att höra om jag får ge henne lite smink. Nu har jag inte jättekoll på vilka som läser det här, eller vilka som har bröst helt enkelt. Men jag fick nån jävla brösttejp från ByeBra i boxen sist, och den passar inte riktigt mig, men som vanligt är jag för snål för att slänga saker, så om nån känner att de vill tejpa upp tuttarna istället för att ha bh så får nån den.

Men nu ska jag äntligen gå och sova! Det är så skönt att kunna somna, sova gott och vakna lite piggare än annars. Är dock rätt säker på att datorn inte kommer att funka när jag väl stängt av den, och heller inte om jag lämnar den på. Så ja, kanske hörs vi imorgon, kanske inte! Exciting..

Ahjustja, råtteluringarna fick varsin liten bit banan ikväll! Haha, vissa tyckte mer om det än andra. Norping såg skeptisk ut, men åt ändå.

-------

Glömde kanske det viktigaste, jag pratade med min lilla ryska på Fkass. Orsaken var för att ge tillstånd för den här utredningsläkaren att få tillgång till mina journaler, det underlättar väl, och för en gångs skull samarbetar jag snällt. Hon sa nånting om "ändrade regler nåntingnånting" och jag uppfattade inte om det var bra eller dåligt, men det spelar ju ingen roll. Jag har bara att dyka upp, visa vilken psykdåre jag är och gå därifrån och invänta domen.

5 kommentarer:

  1. no fun! jag vakna 1700 idag och du går och lägger dig vid den här tiden.. jag menar, jag har skruvad dygnsrytm men din liknar min mormors

    SvaraRadera
  2. Haha! Men det är så skönt! Älskar att gå upp fyra.. Tyst och lugnt och bra sömn utan mardrömmar.. Vill inzin ha tuttejp? :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. du tajmar in det bra, jag är fortfarande vaken he he! nä, jag förstår mig inte på sånt som tuttejp
      jag är sån som måste ha på bh dygnet runt eller så trivs jag inte, det känns onaturligt att ha dem fria hahaha.. sjukt
      sportbh eller wonderbra, det spelar ingen roll bara de sitter åt hårt, ja det sitter ju i min primitiva hjärna att bespara mina bröst den förödmjukelse det skulle innebära att hänga lite längre ner
      tuttejp låter väldigt överkurs för mig, en sån sak som när jag försöker ta använda så fördärvar jag hela innehållet - garanterat! jag kan inte måla naglarna i annat än transparent :)

      lotta ut tuttejpen på sisters in arms vettja

      Radera
    2. Haha! Jag vill också ha mina väl inpackade och på plats, tejpen är säkert bra om man har lite mindre storlek dock.. Finns förklaring i länken om hur det ska funka. Ja den som vill ha får. Jag vill inte ens ha porto, är bara för snål för att slänga. Jag fick också en foundation i färgen bronze, den försöker jag ge N. Nu efter sommaren när jag fått lite sol så passar min "winter beige" perfekt! Så illa är det.. Men jag ska få en ny i rätt färg för nåt blev fel i utskicket på den.

      Radera
  3. Räknas man boobs? Ett litet lyft hade kanske gjort susen för siluetten..

    SvaraRadera