måndag 27 augusti 2012

Sotis!

Mja, lite i alla fall.. Ni vet min fett snygga rockstjärnegranne? Det vill säga Ryssen.. Grannen ovanpå mig hade träffat honom förut och han hade kommenterat hennes halsband som hade en liten sån där ryssdocka? Jag har faktiskt ett sånt halsband jag med, nu när jag tänker efter. Hur som, de kom att prata om ryssdockor och G sa nåt om att hon ville ha en äkta, han sa nåt om att han skulle köpa en sån åt henne när han åkte hem och hälsade på. Häromdagen kom han med present till henne! Hans mamma hade varit i Ryssland och köpt en docka åt G! Han hade tagit ur den minsta och lagt i öronproppar till G, och så tackade han för att hon står ut med hans oljud. Nu sa hon, precis som jag, att vi aldrig hör nåt från honom. Grannen ovanför grannen ovanför dock, han har minsann skaffat sig ett trumsett..

Jag vill också ha preseeeeeeeent!

Jag har i och för sig en egen ryssdocka som Mormor hade, den är jättegammal och färgen flagnar och den minsta docka har försvunnit på nåt vis, men ändå.

Jag skulle kunna be honom att köpa en åt mig, om jag vågade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar