söndag 1 juli 2012

Trött och less..

Ja, tröttheten har flyttat in permanent tror jag.. Dessutom är jag bara less på allt och alla idag, jag hamnar där ibland. Då stänger jag in mig litegrann..

Jag försöker göra nåt idag, vi var på IKEA häromdagen och jag köpte bland annat en lampa som jag tänkte ställa i en av bokhyllorna i sovrummet för att få lite mysbelysning. Köpte jag glödlampa? Nope.. Hade jag nån passande? Nope..

Men jag har vattnat blommorna, i sovrummet då, i alla fall.. Dammade dem med dammvippan också, orkar inte duscha dem. Jag vattnade garderobsblomman som står i hallen också! Den är döende.. Jag är tydligen den enda människan i världen som inte kan sköta en garderobsblomma!

Jag sover skitdåligt, vaknar och tycker att jag inte kan andas ordentligt. Jag tror att jag har nån slags liten förkylning som inte bryter ut ordentligt, jag hostar och nyser, kanske är det därför? Eftersom jag sover så dåligt så sover jag jävligt länge istället.. Och när jag är uppe så är jag trött.

Inatt hade jag en sån där dröm igen.. Tattarjävlarna som köpte huset gick runt och tiggde möbler, vilket jag tycker är ett jävligt skabbigt beteende, och i mina drömmar så har de en massa fotografier och grejer som jag inte får tag i, vilket gör att jag bryter mig in. Jag har drömt det några gånger nu. Alltså, tattarjävlarnas tiggeri är inget som jag drömt om, de gjorde verkligen så.

Den här månaden kommer att bli den jävligaste.. Jag kommer nog att ge er höjdpunkterna, om jag orkar. Jag trodde verkligen inte jag skulle leva idag. Kanske därför jag inte kan andas om nätterna..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar