tisdag 17 juli 2012

To do.

Vi sov länge i dag med, trots enkatts-väckningspatrullen Felix. Men! Jag har vikt tvätten som hängde och satt på Kenny som tvättar lite dukar och saker som jag har liggande (Mormors naturligtvis) och vill tvätta innan jag lägger dem på nåt bra ställe.

Imorgon ska jag ut och handla med grannen ovanpå, så jag måste nog upp lite tidigare än tre. Jag känner att det är lite dags för listorna igen, är ni med mig? Behöver nog köpa ett nytt block för det..

Säcken åkte igår, som det var tänkt. Nu ska det samlas till en ny.. Det kanske händer nåt här hemma, mest känns det som om jag har vaknat upp och ser allt på ett annat sätt. När det är mycket ångest och minnen så blir det omöjligt att skiljas från typ vad som helst, allt kan vara "bra att ha". Så när det inte känns så så får jag ju passa på lixom..

2 kommentarer: