onsdag 18 juli 2012

Bortskämd Anna tar en snabbis med er..

Ibland blir jag bara så där glad och tacksam.

Jag och grannen ovanpå, granne G, har varit och handlat. Hon vet att jag inte har nån att be om skjuts här i stan, det tar nästan en timme för Pappa att ta sig hit, och ställer upp på mig. Ja, herrgud som hon ställer upp på mig, ni vet ju att hon kört mig till veterinären otaliga gånger.

Jag behövde kattsand, och typ knäckebröd. Det var väl vad jag tänkt handla. Och mjölk och bajspåsar. Mja.. Jag kom hem med en anings mer kan vi säga, bland annat nya skor.. De var på rea!! En hel del nomz blev det, och en filt. Vi tog först Willys, de hade bara två påsar kattsand kvar, så vi tog en vända till Ica Maxi, men däremellan även en sväng på Rusta. Jag tror vi har varit ute i två timmar. Inte nog med att hon är snäll, hon är himla trevlig också. Och så håller hon lite koll på förvirrade Annan!

Nu sitter jag och väntar på att bästa M med sin gigantiska björnhund ska komma, hon har flyttat från gården men ville komma och ta en promenix med mig och bullen. Åhå så glad min lilla vovve kommer bli! Jag har lovat henne en överraskning men inte talat om vad.. Hon avgudar M och tror fortfarande att vi ska gå hem till henne när vi går förbi porten som hon bodde i, och björnhunden är en av (alla) hennes pokvänner! Jag brukar skämta om att de skulle få toksöta långhåriga pitbullvalpar, men det skulle jag så klart inte utsätta min hund för även om jag ville ta valpar vilket jag inte vill.

Jag kommer vara helt slut efter den här dagen, men det får det vara värt.

Har köpt BB cream också!! Yay..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar