onsdag 4 juli 2012

Hejje..

Jag lever! Den här månaden är tuff, det har snart gått ett år.. Det är därför jag tar upp förra året.. Jag behöver skriva om det, det finns saker som jag inte kunnat skriva om och kanske kan jag göra det nu. Jag vet inte.. Jag minns inte riktigt all den där ångesten och sömnlösheten och ilskan. Jag vet ju att det var så, men jag minns det inte riktigt. Och det är ju skönt..

Vi pratar om nåt annat, ska ändå snart lägga upp ännu ett inlägg..

Idag har min andra Glossybox landat! Så jag ska ta mig till affären och hämta pakeeeeet.. Jag ska väl handla lite när jag ändå är där.. Vilken dag som helst så landar det dessutom ett stort paket från animail med kattmat och råttmat och stuff.. Jag fick en kopia på min vidare sjukskrivning som tydligen bara är till den 3:e augusti och brev från kassan som ger mig lite pengs.

Jag orkar knappt läsa några bloggar, ibland går jag in på dem och tänker att jag ska men sen flyter alla bokstäver ihop och jag tänker "senare".. Videobloggar är jävligt praktiska! Haha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar