lördag 14 juli 2012

Glossyboxen!!!



Såatte, jag prenumererar ju på Glossybox, då får man varje månad en liten box med diverse prylar för 139 spänn.. Jag kan ju lätt säga att produkterna i månadens box är värda mycket mer än så.

Månadens box innehöll (som ni ser ovan):
- Frans och ögonbrynsfärgning, vilket jag faktiskt tänkt köpa och ska köra i så fort jag orkar plocka mina ögonbryn, jag var alldeles för skakig av meds när jag försökte sist. Det är en "fullsize" förpackning!
- En girlie-energidryck som var riktigt god! Dock innehåller den grapefrukt och det är inte bra att dricka när man äter meds som jag gör, den slår ut dem eller nåt sånt, hindrar upptaget. Jag vet inte om jag blir så pigg av sånt där heller, jag kan dricka två muggar kaffe och sen somna om lixom, jag har väl nån defekt.
- Ett lipgloss från Anatomicals står det va? Underbart! Körsbär!!
- En liten flarra Hawaiian Tropic, solskyddsmojs, och det är ju jättebra. Jag är dålig på det där med solskydd eftersom jag aldrig "solar" och glömmer helt bort att solen hittar en fast man bara är ute och rastar sin hund.
- En primer-foundation-nånting, det är en provförpackning och den är sviiiiindyr i original, men antagligen jättebra, jag har inte testat den än.
- De små magnifika Maroccan Oil-oljorna (no shit!) som man använder till håret, det var en original och en för ljust/färgat hår. Jag testade originalet när jag tvättade håret sist, hade i en skvätt i handdukstorkat hår, och jag tror att den är helt fantastisk! Mitt hår blev mycket mjukare, det är aningens misshandlat eftersom jag inte varit hos en frisör på många många år, jag gillar inte när främmande människor tar på mig. Det känns inte lika oborstat som det brukar göra när det är oborstat heller..

Man vet aldrig vad man får, det är en liten överraskning varje månad! I en fin låda, glöm inte lådan, lådan är jätteviktig. Den här månadens box var en stor succé, och när de erbjöd sina kunder att köpa en extra låda med månadens produkter (fast de har typ tio produkter som de väljer ut fem stycken och skickar, ni hajjar?) så beställde jag en till! Dessutom köpte jag tre månader till..

Jag gillar det här! Som fan! Och nej, jag får inte betalt för att skriva det här, haha.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar