fredag 16 mars 2012

Klåda..

Klåda på insidan. Sömnen är helt fuckad och jag vet inte vad jag ska göra åt saken..

Det känns ju som om det är hypo, men jag vet inte. Var det där innan normalt? Vad fan är normalläge? Det har jag aldrig vetat.. Jag är irritabel och rastlös och sover dåligt, det känns som hypo? Jag har ingen koll längre.
Jag lyssnar på Counting crows, men det går inte att bädda in videor och den är såklart en Vevo och de går ju inte att göra nånting med.



If You Think You Need To Go

If You Wanted To Be Free
There's One Thing You Need To Know
And That's That You Can't Count On Me 


Trött på folk som hela tiden vet allt, mycket, mycket bättre än alla andra. Jag har testat hur det känns att vara helt rabiat bombsäker på saker som jag faktiskt inte vet, det är sjukt tröttsamt. Dessutom ljuger jag så dåligt att ögonen tåras när jag försöker. Är det för mycket begärt att lägga in ett frågetecken i sitt påstående? Verbala frågetecken räknas också.

Jag vill göra om också, tapetsera och grejer. Ja, hypo lär det vara.

2 kommentarer:

  1. Lyssnar just in mig på cc på spotify, varför har jag inte hört dem förut?! Tack för det tipset!

    SvaraRadera
  2. Haha nej jag får skylla på den gamla klassiska "jag är född för sent!"
    Big yellow taxi har jag nog hört nån gång nånstans, men hade ingen aning om vad det var för nåt, det bara ekar bekant på nåt sätt.
    Just nu är jag mest insnöad på Colorblind :)

    SvaraRadera