torsdag 15 mars 2012

Mardrömmar.

Aja, inatt vet jag i alla fall varför jag vaknade. Jag vaknade skitförbannad och totalt klarvaken efter att ha drömt om min mor.. Jag sprang runt hysteriskt och letade efter ett snöre, till min jävla sladdriga matta som hon köpt åt mig. Hon hade köpt andra saker också, men där sprang jag omkring i nåt jävla köpcentrum och letade efter ett snöre.

Det här kan man ju analysera hela natten lång om man känner för det, jag känner mest att jag inte har nån lust att låta henne förstöra min sömn.

Jag är på rätt väg, det är jag övertygad om. Jag har tagit rätt beslut (plural) när det gäller henne. Jag ömsar skinn och det kommer att bli bra när det har fått ömsa färdigt. Just nu är det inte så bra, men det är rätt beslut och det kommer att bli bra.

Jag antar att man inte löser nånting på ett ögonblick, och jag får upprepa det för mig själv när jag får en släng av dåligt tålamod. Typ alltid.

Nu skulle jag vilja få sova några timmar till, tack så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar