måndag 19 mars 2012

Vuxen?

Igår glömde jag att man var tvungen att vara lite vuxen även fast det är lördag.. Resultatet? Jag åt munkar till middag.. Men det var riktigt fina munkar! Jag hade inte köpt nåt nom alls på hela veckan.. Tror jag.. Inte vad jag minns i alla fall.
Ikväll satt jag och sippade Baily´s till Big Brothers veckofinal dock, vinner man igen poängen där? Haha, väger alkoholpoängen upp sockerpoängen lixom?

Det blev inte bättre när jag insåg att jag var TIO JÄVLA ÅR äldre än flickebarnet som inte visste vad Counting crows var.. Lite som när pappa pratar om att Elvis var riktig musik. Eller morsans skivor med Rock-Ragge (som för övrigt verkar ha dött 2011). Kära nån..

Kom helt av mig här när jag började youtube:a Rock-Ragge..

*sorterar det här inlägget under "svammel"*

5 kommentarer:

  1. du jag har ju skaffat pojkvän som har 3 barn (2 tonåringar och en 6-åring)
    och alla här är 'vuxnare' än vad jag är, de äter bara godis till helgerna.. medan jag dricker läsk och äter gärna godis till frukost
    han skrattar visserligen men dunderbra intryck jag ger den minsta, visst?
    jag är verkligen vuxen.. ;)?

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha flickebarnet alltså?!

    Insåg just att infon på bloggen ljuger, jag har ju för fan inte ens fyllt 21 än! ;)

    Haha tack, men jag törs inte riktigt ropa hej än, det hänger ju på att han är apig på nästa tävling! Jag har nog aldrig hoppats så innerligt på att en häst ska bete sig illa! ;)

    SvaraRadera
  3. Hade det känts bättre om jag var det? ;)

    SvaraRadera
  4. Nutella och banan är ju guds gåva till människan! :D Jag säger bara crépes!

    Har jag nånsin frågat dig hur det kom sig att du hittade våran blogg förresten? :)

    SvaraRadera
  5. Ja jävlar, den har räddat min hungriga mage många gånger!
    Det måste jag prova!
    Tonfisk, majonnäs och ost är en favorit hos oss!

    SvaraRadera