lördag 4 februari 2012

Paket!

Jag fick mina bh:ar från Bonprix igår! Jag tror att jag älskar dem! Det är jättesvårt att hitta vettiga bh:ar i större storlekar, och nästan omöjligt att hitta dem till ett normalt pris. Så när jag hittade de här på Bonprix hemsida för 129:- ynka kronor (från 79:- kronor för er med normala tuttar) så tänkte jag att det var värt ett försök. I allra värsta fall kan man ju skicka tillbaka.

Men det verkar vara små underverk, på riktigt. Nu har jag förvisso bara burit den i cirka en timme, men det känns bra! Jag busade till det lite och köpte en lila och en röd, istället för bara svart, svart,svart som annars är min grej.



Paketet från e.l.f är på väg, fick jag meddelande om igår. Det har skickats med flyg och kommer om cirka 7-14 dagar. Kan nån vara vänlig och tala om för mig hur det kan ta sju dagar att flyga ett paket från England, please?

1 kommentar: