lördag 4 februari 2012

It has begun.


Förra året tvingade jag min vän, och granne, att titta på Melodifestivalen tillsammans med mig, detta har gett resultat. Jag har spridit min schlagersmitta och vi är nu två schlagernördar som ser på eländet.

Vi har haft en mycket trevlig kväll med bakpotatis och en gräslig mängd godis. Glassen kom vi aldrig till.. Det var nog lika bra det.

Men! Vad fan hände?! Vad i helvete var det där?! Jag vill gärna veta hur herr Björkman resonerar när han tar in Sean Banan och Tjack-Torsten. Redan i första programmet. Jag vill ännu mer veta vem fan det är som röstar på eländet??
Jag tycker inte att det var nån fullpoängare med i kvällens program, men jag är lite kär i The Moniker och han gör ju faktiskt musik. Marie hade en svängig liten poplåt som säkert kommer gå bra på listorna.. Dead by april ÄR tatuerade rockpojkar, och det säger väl allt. Sean Banan vill jag bara göra elaka saker med, de där flickorna som jag inte minns vill jag inte göra nånting med, Torsten vill man ju bara desinficera tillsammans med Lor.. vad hette hon? Afrodite har jag försökt förtränga i tio års tid, och det var inget glatt återseende.

Ursäkta att jag är osammanhängande, det är way past my bedtime och jag har stoppat i mig alldeles för mycket socker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar