torsdag 3 november 2011

Pappersjobb.

Till slut fick jag ordning på alla papper som jag behöver till juristen på måndag. Det var lite krisigt ett tag när jag inte kunde hitta dem och jag vände upp och ned på min röra i lägenheten samtidigt som jag öste ur mig svordomar. Men nu är allt i ordning och jag kan bocka av det från listan och känna mig nöjd med dagen.

Efter att jag var med en vän till hennes ridlektion så har jag fått världens hästsug. Inatt drömde jag till och med om att jag red runt på en häst. Jag kan inte låta bli att tänka på hur det hade varit om jag bara vågat bli hästtjej på riktigt när jag var liten och faktiskt red på ridskola. Jag vågade mig inte in i gruppen och jag vågade aldrig bli "stalltjej". Jag hade behövt en sån aktivitet och säkert fått en trygg hamn bland tjejerna och hästarna. Det går inte att göra ogjort och det är egentligen ingen idé att sörja över spilld mjölk, men lite vemodigt känns det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar