onsdag 2 november 2011

Det tog stopp.

Tisdagen började kasst när jag försov mig, och jag var extremt trött hela utflykten vi gjorde. Imorse när jag vaknade insåg jag att jag var ännu mer försoven och det kändes helt omöjligt att få kroppen ur sängen. Jag visste att det skulle bli så här! Jag har lärt mig hur jag fungerar, ett par veckor kör jag på och sedan tar energin slut. Soppatorsk.
Jag sjukanmälde mig och sa att jag blir hemma både onsdag och torsdag. Det känns faktiskt bra att kunna göra det för mig själv. 

Jag har spenderat hela dagen i sängen, förutom en avstickare till Ica och pakethämtning. Nu känner jag hur synen börjar påverkas av måendet, det är ganska obehagligt, men jag känner igen det. I värsta fall är det migrän men jag har några doser supermedicin kvar. 

Imorgon får jag försöka samla mig lite, för det är ändå en massa praktiska saker som måste bli gjorda. Jag måste samla tankarna lite så att jag inte missar en massa viktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar