söndag 20 november 2011

Bättre nu.

Jag blev bjuden på ett par glas vin uppe hos grannen ikväll, vin och pizza. Det slog ju till direkt, men på ett lagomt vis. Hennes minikattungar försökte äta upp mig och jag gnällde om getter som ignorerade mig, folk som ignorerar mig samt folk som har en förmåga att både förolämpa mig och ragga på mig samtidigt.

Fick precis nyss meddelande av mitt ex som bor i Canada att det är poptarts på väg hem till mig! Bästa, bästa K.. Fast vi kommer mycket bättre överens när vi är på varsin sida av jorden, så är det ju.

Det gick utmärkt att duscha och jag är ändå ganska nöjd med mig själv som klarade av att lösa (haha) skiten. Kanske blir det bättre nån gång, vi får väl hoppas det.

Nu är jag trött, och aningens osammanhängande, och ska ta och sova. Imorgon är det rehabgruppen igen och jag har saknat dem hela helgen!

2 kommentarer: