onsdag 17 april 2013

Kaffe!

Imorse fick jag dricka en härlig mugg blaskigt kaffe. Rättare sagt två små muggar, för att skapa en illusion av att få två riktiga muggar.

Jag höll på att få ett litet hissyfit på en person på fejjan, och även om det "akuta" löste sig så känns det inte som om det stallet är fullt, så att säga. Nu har jag varit till Ica och köpt kaffe, och gjort två muggar rejält fucking kaffe. Jag köpte också en BenJerr, för det är en sån dag.. Reapriserna för veckan funkar inte på mitt Ica heller, de har nåt strul med systemet. Så istället för två paket för 40 spänn så fick jag snällt köpa ett paket för nästan 40 spänn.

Jag har en envis yrsel som kommer och går. Jag vet inte om det är för att jag överanstränger mig eller om det hör ihop med andra reaktioner som jag troligtvis fått av den höjda dosen astma-meds. Eller om det hör ihop med andra kvinnostuff som jag inte känner mig helt bekväm med att prata om här..

Petade jag precis in solskyddsmedel i ögat? Ja, det gjorde jag..

Idag borde jag köra ansiktsmask och allt som hör till onsdagar att göra, och jag borde ta mig en titt på varför Kenny inte ville centrifugera sist vi umgicks. Jag känner att Kenny kanske börjar bli gammal och sjuk, och det vill jag inte att han ska bli. Jag borde också laga stroganoff.

2 kommentarer:

  1. Bra att du fick riktigt kaffe till slut...akta så det inte är för mycket salt i det blaskiga...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nä jag brukar inte salta kaffet.. :) Lite mjölk räcker!

      Radera