torsdag 4 april 2013

I can haz a tired

Jag känner att jag ba sitter på nätet och svamlar..

Jag sitter också och funderar på hur folk dör av klamydia, men om Fraj säger det så tror jag på henne. För en gångs skull orkar jag inte googla! Vi kallar det övning i tålamod, inte lathet. Inte alls lathet.

Jag har den där klådan på insidan ni vet, när man är lixom lite uppåt och rastlös och uttråkad fast trött och vill inte alls. Igår fick jag nåt infall, som jag inte riktigt kan förklara i efterhand, om att N inte alls ville gå ut på kvällspromenix med mig för att.. för atteh.. hon kollade på film? Det var mörkt i hennes fönster? Så jag gick minsann ut själv!! Några meter ifrån gården så fick jag ett sms av N som frågade om vi ville gå ut. Jag vände Bullen och vi gjorde gemensam promenix med N.

Åh!! Haha.. Vet ni?


Nej nej, nu känner jag att eran snuskiga fantasi drog iväg lite hära.. Det här är en hundleksak! På riktigt. Det har blivit många skratt sedan jag upptäckte den här produkten, N tycker inte att vovvarna ska ha matchande "safestix", jag förstår inte varför?

Om man skulle koka lite kräm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar