tisdag 2 april 2013

Gamla relationer

Jag får ju ibland för mig att leta upp folk, och så gör jag det för att jag är awsome på att leta efter saker.

Sen får jag för mig, oftast då i uppåt-tillstånd, att jag ska ta upp den här relationen igen! Det har väl inte slutat så bra hittills..

Den här personen var i alla fall en gång i tiden min bästa vän. Jag vågar ta på mig hela skulden till uppbrottet faktiskt, jag mådde dåligt, kände mig trängd och slutade svara på samtalen från personen. Ju mer den ringde ju mer trängd kände jag mig och efter ett tag kände jag mig mer dum än trängd och då ville jag inte svara heller.

Vi hade fett jävla kul back in the day.. Men åren går och jag är ju inte den jag var, och förhoppningsvis har personen (våga vägra hen) också utvecklats. Så ja, min förståndiga sida säger att det är en ganska dålig ide att klicka på den där knappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar