tisdag 26 mars 2013

4 Pics 1 Word



Hej, det här är vad jag gör!

Jag har visst inte varit jättenärvarande här, jag har väl en liten uppåtsväng kanske? Jag tror att man har det när man tycker att man har för få armar och det krävs två för att laga mat.. Jag har tagit tag i att tömma och göra rent råttburen, visserligen är själva gallret kvar, och det ser jag inte fram emot.

Min hjärna är jätteexalterad över att få tänka, så jag klurar på de här bilderna så fort jag har en hand över. När jag fastnar så hivar jag upp en skärmdump på fejjan och så hjälper nån till. Jag har några supersmarta vänner, svenska och amerikanska! Den här bilden har jag dock suttit och glott på sen igår kväll, så om nån av er vill hjälpa till så tas det tacksamt emot.. Bilderna har alltså nåt gemensamt och det ska stavas med de där bokstäverna. Det är lurigt när man hittat ett jättebra ord, förutom att det är fel ord.. Då låser sig hjärnan.

Hoppas att ni också får lite solsken på er hörrni. 

2 kommentarer:

  1. Sjukt störande, vad var det för ord?! Nu har JAG stirrat mig blind på det ;)Counter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja det var Counter! Jag fick hjälp på fejjan..

      Radera