lördag 26 januari 2013

Gnatt på er

Jag tröttnar aldrig på att se på småttingarna när de sover, bäst är när de drömmer också.

Stellas temp ser bra ut. När vi var ut nu på kvällen så var det bara 9 grader kallt och det blev lite bus i snön! Buset går mest ut på att jag sparkar snö på henne och att hon klättrar upp på ploghögarna och ser skitnöjd ut för övrigt.. Självklart mötte vi collien och den fick sig en utställning!

Hon har fått sin morot och ville att jag skulle kasta runt Mr Bumblebee när jag tog min kvällsrök, så pigg är hon ju! Hoppas att det inte händer nåt i helgen och verkar hon konstig i veckan så får vi boka en ordinarie tid hos vetten då.

Jag håller dock på att bli galen! Minns inte om jag sagt att jag ska på allergiundersökning i veckan? Hur som så får jag inte äta Atarax innan, och nu förstår jag hur jävla allergisk jag är! Det kliar överallt hela tiden!! Mest i ansiktet. Nyss fick jag en nysattack så att jag sträckte nån muskel i armen! Ja ni förstår ju själva..

Vi hörs mina sötnötter..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar