måndag 31 december 2012

Må 2013 bli ett bättre år för oss alla!

Förra nyår var hemsk, jag höll mig dock lagom berusad för att kapa den värsta smärtan. Jag har inte för vana att självmedicinera med alkohol bör tilläggas... Jag tror det var på nyår jag bröt ihop över insikten om att jag aldrig mer får äta klimp. Trivialt antar jag, men så ser sorgen ut. Det är bättre i år! Fast vin har jag ju..

2012 var ju bättre än året innan, jag reste mig tillslut upp fast jag egentligen ville dö. Jag skriver sällan om när jag vill dö eller vad som hindrat mig att ta livet av mig, men så är det. Jag har haft dagar när jag legat i fosterställning och velat dö. Men jag överlevde, och jag har mått mer "normalt" de senaste månaderna. Vilket inte är det samma som bra.

Nu vänder vi ännu en sida och jag hoppas att min "uppdatering" till 2.0 ska fortsätta, att ta reda på vem jag egentligen är. Jag hoppas att det ger oss alla vad vi behöver.

Nyår är inget nöje för mig. Jag hade i nästan tio år en hund som fick total panik av alla jävla raketer och även om Bullen inte bryr sig märkvärt så finns det många andra som lider och jag önskar olycka över alla idioter som leker med sprängämnen. Det kan mycket väl bli ett gäng polisanmälningar innan skiten är slut..

Jag hoppas att ni har det bra mina kära vänner ute on tha internetz. Jag saknar er och önskar själviskt att ni hojtade oftare, men jag vet att jag ju inte gör det själv. Datorn, ni vet. Broke as fuck.

Teknik!! Jag fick en mikro av Papps! Min gick sönder för typ fem år sen tror jag och jag har väl inte prioriterat att köpa en ny. Den är jättefin! Svart dessutom!

Men ja, datorn funkar int..

Sjukt besviken på folk just nu. Folk i den riktiga världen alltså..

Men hörrni! Tänker på er, saknar er och från djupet av mitt allt förstora hjärta (hur bitter jag än är) så önskar jag er allt ni behöver av 2013!

5 kommentarer:

  1. vad är ett datum? om ditt 2012 var bättre än året innan så kommer det fortsätta så, det är jag säker på =)
    du är saknad på sisters
    du är saknad öht
    kram på dig hörru

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant, men det är skönt att tänka sig en sidvändning tycker jag. :-) Jag får inga mail om inlägg på sisters märkte jag, dock mail om kommentarer.. Vill gärna ha om inlägg. Massa kramar till dig!!

      Radera
  2. Gott nytt år!
    Jag hoppas alltid att framtiden ska bli bättre än nutiden! Inte för att nutiden behöver vara dålig.
    Jag kommer att tillbringa tolvslaget med att se alla grannars decemberlön smälla av i luften då jag bor granne med ett område som anses var OK för att skjuta raketer. Det där med tillstånd väger tydligen lätt en natt som denna.
    Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gott nytt år Jan!! Hoppas du lämnade länk också.. :-) Kram!

      Radera
  3. Önskar dig ett gott nytt år!

    SvaraRadera