tisdag 25 december 2012

Dagen efter..

Julafton gick bättre än förväntat! Kanske för att jag trivs rätt bra ensam när alla bra alternativ inte är möjliga, eller helt enkelt för att jag drack en flaska vin och kastade flodhäst med hundungen. Förra julen var bara allt igenom plågsam när jag inte fick vara med Mormor..

Jag hade en ångestattack i natt i alla fall, såg huset framför mig, eller jag var i huset rättare sagt. Plågsamt.

Samtidigt är jag splittrad, och det här fenomenet är totalt genomgående i allt jag gör, jag kan aldrig bestämma mig. Först tänker jag "nästa år, då jävlar ska det slås på stora jultrumman!", sen tänker jag "julen är skiiit". Jag vill ha en gran (just nu), men jag är mycket specifik om hur den ska se ut..

Aja, juldag (inte judar jävla T9), och jag är fortfarande mätt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar