onsdag 14 november 2012

Sköterskan idag.

Hon berömde mig och påpekade att jag mår mycket bättre när jag tagit bort människor som bara suger energi ur mitt liv. Det har hon väl rätt i! Inte ägnar jag många stunder till att fundera över vad de gör och tycker heller.. Det är ganska tydligt hur understimulerad jag varit dessutom. Jag är trots allt en väldigt snäll människa och det händer att folk utnyttjar det. Shame on them, säger jag. Jag vill inte att mitt stora hjärta skrumpnar ihop helt och totalt på grund av dem.

Man lär sig väl, och man går vidare. Jag är väl lite rotlös, men det brukar dyka upp nåt när det behövs.

För första gången i mitt liv känner jag att jag har rätt att vara lite egoistisk. Det känns rätt fucking bra skulle jag vilja påstå. Nu. Sen känns det kanske annorlunda men vi vet ju att allt alltid svänger..

Vill bara säga att jag inte ser kryssboxarna på luren och det är bökigt att svara på kommentarer för jag har inte listat ut hur jag gör det med blogspot-kontot lix. Menne, jag blir glad om ni säger hej! Då får jag förhoppningsvis en länk till era bloggar också...

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar