torsdag 15 november 2012

Fullt jävla upp..

Ikväll är jag tröttare än tröttast. Jag var ju till sköterskan igår, var hemma och chillade när det dök upp ett sms från Missing People (vill påpeka att jag varit "medlem" sen långt innan de blev poppis och överallt). Meniallafall, akut skallgång efter en äldre dement kvinna som varit borta sedan natten innan. Jag tog bussen till deras sambandscentral och anslöt. Tre timmars traskande och letande på det angivna området som min grupp blev tilldelade blev det, men sen gick jag inte ut på en andra vända för jag insåg min begränsning.. Vi hittade ingenting och det har inte heller dagens sökare gjort. Jag har inte varit med idag, utan suttit nere i Victors grotta och distraherat grannfröken N när hon låg under nålen. Min arm har blivit uppvisad till tusen dessutom, alla ville se och Viktor ville ta nya foton. Jaja, det är ju kul att de gillar den!

Vet inte om det var nåt mer.. Trött och grinig är jag i alla fall. Ahjustja, fick brev av läkaren och jag är tydligen allergisk mot katt och kvalster. Nu vill hon göra pricktest tydligen men hon ska ringa imorgon bitti.. Hoppas hon har nåt bra knark till mig för katterna ska ingenstans.

Nuuu ska jag mysa ner mig här i sängen och äta chokladkaka och fira att jag fick ta fram en storlek mindre jeans som låg vacumpackade i garderoben. Såkandetva! Omnomnom..

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar