onsdag 10 oktober 2012

Men inte ryggen!

Jag har ont som fan i ryggen, och det för att jag hostade. Jag vet inte hur det gick till men nånting i korsryggen tog stryk.. Det är väl inte så farligt i sig, men om det blir värre och jag får ryggskott på riktigt så blir jag liggande. Jag kan inte vara liggande för jag har en hundunge som måste ut..

Plus att jag är bjuden på fest på fredag och jag vill verkligen, verkligen, verkligen gå på den. Jag har kört med vanliga värktabletter och tigerbalsam, nu slängde jag i mig ett par diklo och hoppas att det hjälper mera.

På torsdag eller fredag, lär bli torsdag så det inte blir för mycket på fredag, så ska jag ner på stan och besöka "min" tatuerare Victor och bästa Jonas som tagit hål i kinderna på mig.. N snackar om att hon vill pierca en monroe, och jag ska gå med och hålla handen.. Plus att vi båda har tatueringsplaner som aldrig blir av. Nu fick jag naturligtvis värsta beslutsångesten, fast jag har en plan sedan länge, men sån är jag. Det enda jag är säker på är var den ska sitta, på höger underarm.

Jag tror inte lilla Victor pratar svenska förstår ni, han är spanjor. Även om jag vet hur bra min engelska är så korkar det gärna ihop sig när jag vet att jag inte har motionerat den i tal på länge.. Men jag vill ha Victor, så är det med den saken.

Jaha, nu säger hundungen att hon ska ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar