torsdag 13 september 2012

Snart lördag..

Åh, som jag ser fram emot lördagen! 

På lördag ska jag ut, bland folk, på krogen, och träffa gamla kära vänner. Jag behöver komma från mitt gamla tråk, kliva ur mysbyxorna, komma från gården, lyssna på rock´n´roll och dricka nån form av alkohol (har ännu inte bestämt mig för om jag ska orka ta mig till ett bolag eller inte). Min "bror" (lång historia om hur han räddade mig från en kåt dvärg på krogen och därmed blev min bror som i "due, det här är min eh eh bror!") ska spela med sitt gamla band och det vill jag ju inte missa! Jag har pinsamt nog inte alls lyssnat på dem förut men en snabb vända på youtube avslöjade att de är riktigt bra. 




2 kommentarer:

  1. Läsa är underbart men blir så även i perioder för mig att jag inte kan läsa. Eller det lät fel kan läsa kan jag men orken/lusten finns inte. Men så får jag "ryck" och kommer in i böckernas värld igen. Tror det är 4 stycken än så länge...

    Vad roligt att du förmår dig komma ut bland folk, ibland behöver man vara själv men att isolera sig totalt är aldrig bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag funderar på att läsa om Drakens återkomst (igen) eftersom den allra sista delen kommer ut nån gång i höst.. Robert Jordan var också en väldigt klok man och man kan hitta små ädelstenar med klokhet i dem. Ehrm, jag ska inte skriva lilla föreläsningen känner jag.. :)

      Ja! Jag kommer bli helt slut, jag blir "bakis" även om jag inte dricker alkohol när jag ger mig ut och umgås, men det får det fan vara värt!

      Radera