söndag 9 september 2012

Känns lite bättre nu..

En timmes promenix och allmänt babbel med I gjorde att det kändes lite bättre. Nu sitter jag här och är lite lagom mör i kroppen och ska äta mina spritpraliner, eller liköööörpraliner heter det så klart. Jag gillar allt godis/glass/whatever med sprit. 

Glömde att köpa nya säckar när jag var och handlade idag, det var lite smådumt.. Men jag får komma ihåg det tills nästa gång helt enkelt. 

Det är för övrigt ingen alkohol i likörpralinerna så det är inte så att jag sitter här och är lite lurig och nöjd med livet. Bara så ni vet. 

Jag skickade precis iväg ett mail till min nya söta vän från Australien! Jag har en hel del spelvänner på fejjan, folk som jag lagt till bara för att man måste ha en miljard grannar för att klara av sina spel och sånt där, de flesta pratar jag ju aldrig med, men så har jag några som är helt underbara. En amerikansk kvinna som jag pratade mycket med för ungefär ett år sen, hon var ett otroligt stöd för mig när jag mådde riktigt dåligt, när jag bara satt och grät konstant. Jag grät ju inte mindre när hon förklarade att hon bad för mig, det har nog aldrig hänt förut skulle jag tro.. Nu passade jag på att peta iväg ett litet mail till henne med, jag vet inte hur det rann ut i sanden, vår konversation, men det blir ju så ibland. Sen har jag min toksöta lilla fransyska som avslutar allt med "lol"! Vi brukar prata lite då och då. Men för några veckor sen (kanske) så fick jag mail av denna här i Australien som påpekade att jag hade 300 miljoner (ehrm) poäng i nåt spel och han jobbade hårt för att komma ifatt, vi bytte några mail och sen föreslog han att vi skulle vara vänner! Så du är vi det. Han är avundsjuk på att jag har en massa igelkottar här medan jag är minst lika avundsjuk på att de har duckbeavers. 


Det fanns nåt slags piggsvinsliknande, myrsloksaktigt som egentligen var närmast släkt med duckbeavern också.. Helt otroligt. Jag vill åka till Australien, det tar bara 40 timmar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar