söndag 30 september 2012

Jag och Green day..

Möblerar om i sovrummet. För då vet ni ju hur mycket bättre typ allt blir! Nämen jag kände för det.. Plus att det var i desperat behov av att städas, och nu blir ju det också gjort.

Fast nu kom tröttheten på besök och motivationen försvann. Till saken hör att det bland annat ligger en fotölj i min säng, så jag kanske bör fortsätta.

Jag har sovit så där inatt, eftersom att wunderbaum-grannen hade fest. Jag hörde väl inte så mycket av den, men allt springande och slående i dörren hörde jag! Det sista stampandet jag hörde var väl vid femsnåret när jag i alla fall gick upp enligt nuvarande schema. Sist jag flyttade bort sängen från väggen som går mot trapphuset var när mannen som hade samma lägenhet flyttade in.. De var ganska törstiga av sig. Det är den här kärringen också. Javetinte, jag tolererar det mesta i ljudväg, vi bor ändå i ett sextio år gammalt hus och det är så det är när man bor med andra människor. Men jag är också en envis tjurig jävla åsna och wunderbaum-grannen gjorde bort sig när hon hängde upp den där jävla granen.

Aja.. Nu kan jag väl inte med gott samvete sitta här på sängkanten med en ihopknölad hundunge bakom ryggen (hon gillar inte att sängen är full, hon gillar inte att jag möblerar om, det är mycket hon inte gillar) och skylla på att jag ska höra av mig genom bloggen lixom.. Tänkte bara att Kenny (tvättmaskinen) ska bli klar så jag kan ladda in annat.. Och allt jävla kablage! *suck*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar