måndag 10 september 2012

Got my stuff..

Jag fick till slut mina grejer, även om hon satt oförstående och diskuterade saken med en annan person först. Hon frågade om det hänt nåt och jag svarade som det var och fick tystnad till svar. Vad vet jag.. Det kommer väl bli förjävla mysig stämning i trappen och jag antar att hennes jävla gnällande om typ allt inte kommer att bli bättre. Jag hade en vanlig bordsfläkt på förra sommaren och den lät som "en helikopter" meddelande hon, på den nivån är det. Hon vill heller inte att jag har min tv stående på den väggen som är mot henne. 

Välkommen till en direktstudie angående hur Anna har en hög "cirkulation" av vänner. Fuck ´em all, I say. 

8 kommentarer:

  1. spela kill'em all några gånger på lagom volym
    jag är med dig, jag backar inte hehe.. fast jag är lite långt bort.. och jag är kanske vuxen nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är fortfarande inne i Lordi! Har ingen stereo heller för den delen.. Fast det är bra drag i mina datorhögtalare! :)

      Enough is enough lixom..

      Radera
    2. du har märklig rocksmak men jag gillar dig ändå ;p

      Radera
    3. Haha, vad är det för fel på Lordi? :D

      Radera
    4. haha, ouch.. varför sa jag något.. nu kommer vi catfighta över musik i åratal;p
      nja.. jag är mer metalbrud, ja asså lite hårdare och sen gillar jag även industrial, alternativ och lite annat
      om jag ska vara ärlig så har jag inte lyssnat in mig på lordi, den låten jag hörde för längesen var så komisk bara att jag inte skulle klassificera det som bra musik utan mer som skojig rock
      nu har jag verkligen snurrat in mig i spindelnätet va?

      Radera
    5. Haha, man får tycka olika! Du hörde kanske den som vann eurovision och den är ju lite mer klämmig! Jag är mycket för melodisk rock, Meat Loaf är väl den stora kärleken här. :) När det gäller musik har jag bara regeln "det som är bra är bra" och sen får det vara vilken typ av musik som helst.

      Kolla upp Zavod och säg vad du tycker! Industri-metal!

      Radera
    6. du har rätt i att det som är bra är bra - som regel för var och en

      jag ska kolla upp zavod
      Tool är min kärlek

      Radera
    7. Zavod släppte sitt debut (fysiska) album i lördags med stort kalas på "rockstället" i stan, sen var det efterfest hemma hos sångare, men det unnar jag honom! :D

      Radera