torsdag 30 augusti 2012

Sökvägar..

Jag har förstått att någon sökt och hittat min blogg genom att skriva in "jag betalar 4500 kronor i månaden får inte ens knulla i min egen lägenhet de andra som bodde där hade sängen i vardagsrummet grannen klagar när jag kommer".

Till dig vill jag först och främst säga att du suger på att söka on the internetz. Istället skulle du kanske ha sökt på "granne klagomål sex" eller nåt liknande, stället för att skriva in din livshistoria i sökfönstret. Eller så kan du gå direkt till hyresgästföreningens sida och läsa deras vanliga frågor alternativt kontaktat dem, du behöver inte vara medlem för att få råd även om de säkert uppskattar den lilla slant det kostar att vara medlem. 

Men vill man inte göra så så kan jag svara på din fråga, eftersom att jag ändå är allvetande. 

Man får som regel inte störa sina grannar alls, men samtidigt måste man också acceptera att det förekommer vissa ljud från sina grannar. Du får naturligtvis idka umgänge i din lägenhet, vare sig det är i sovrummet eller vardagsrummet eller köket, men kanske kan du försöka att dämpa dig en aning? Vi måste alla kunna komma överens! Förutom när grannen hänger upp en wunderbaum i trappen, då är det krig.. 


5 kommentarer:

  1. haha det slår alla sökningar jag sett som pekat dem till mig, jag tittar inte ofta numera men man ser alltid udda sökninar och jag funderar ofta på hur google fick ihop det

    men din (be)sökare gjorde kanske ett dåligt jobb per definition men hen landade i slutändan hos dig, det är väl huvudsaken? fick svar på alla sina frågor, vi fick ett kul inlägg om saken
    alla glada=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var så fin att jag kände att jag var tvungen att föreviga den! :D Men det känns inte som om det är saker jag pratar om ofta? Lägenhet och grannar möjligtvis..

      Vi får hoppas att han kommer tillbaka och läser det här, man vill ju hjälpa folk där ute i cyberrymden! Nu antar jag att det är en han, det är kanske helt fel..

      Radera
    2. jag tror det är 50/50 faktiskt
      presentera dig, oh please!!

      Radera
    3. Menne, det finns flera ord i den meningen som väldigt sällan dyker upp.. :(

      Haha, ja snälla presentera dig!

      Radera
    4. jag menade 50/50 tjej eller kille.. pratar vi samma sak?

      Radera