lördag 9 juni 2012

Min mor..

Herregud, jag har lovat att gå hem till min mor med alla papper runt deklarationen, för hit får hon fan inte komma. Hur som, jag sa att "jag ska väl gå ut med hunden vid sexish så då kommer vi", nu ringde hon, sju minuter över sex och undrar vart jag var?! Till saken hör att hon aldrig har passat en jävla tid i sitt liv, hon kom för sent till begravningsbyrån!

Jag ville lägga mig en på rygg en liten liten stund bara, efter att jag varit och handlat. Jag är helt slut idag, men känner att det är lika bra att bli av med morsan och deklarationen så fort det bara går.

Känner ett starkt behov av att "klä på mig", nog för att jag har kläder på mig va, men nåt slags extra skydd mot kärringen. Aja.. Tänk på mig när jag går till helvetet.. Hoppas hunden biter sönder nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar