fredag 8 juni 2012

Freeeeeedaaaaag!

Nu tänker jag inte passa nån tid alls över huvud taget..

Grannens hund mår bra, vi har ingen aning om varför han betett sig så konstigt.. Men jag sa att jag gärna tar en nyckel i nästa vecka när hon ska jobba utifall att det är nåt.

Jag släpade mig till sköterskan och det gick bra, nu ska vi inte ses på ett tag eftersom att hon har semester, men det kan vara lite skönt att ha semester från allt vad vård heter också. Tydligen hade min läkare fått skicka in nån komplettering till Fkass men det var klart och fixat och jag behöver inte bry mig om det. Har dock fått ett papper från dem där jag ska intyga att jag bott i Sverige och inte får lön från utlandet? Heh.. Jag vet inte, men det är väl bara att kryssa i och skicka tillbaka.

Jag köpte en tomatplanta igår och den är planterad och vattnad, jag fick en bit nät av grannen som hon hade över och har nätat in mina jävla växter på min redan nätade balkong. Som en bur i en bur lixom. Jag kom nämligen på Penny med att ligga i den jävla petunen och äta blad.. Vad har då gräslöken för chans?

Har äntligen orkat sätta på tvättmaskinen också, och har samlat ihop alla strumpor och trosor som låg utslängda i hela sovrummet. Full fart här med andra ord. Men trött så trött.. Ska väl ta ut min egna vovve (som snarkar just nu) och sen stoppa i mig lite käk.. Just fan, min mor skulle ringa igen ikväll så att VI kan fixa med deklarationen som hon sa.. VI ska inte göra ett skit.

---

Just fan, har lyckats klippa några klor (de värsta) på min hund också. Det blödde inte ens! Inget tjutande och gråtande heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar