lördag 16 juni 2012

Bara en liten inflikning..

Jag är så jävla stolt över min äldsta vän i världen! För ett år sen så föddes hennes (och pojkvännens) lilla son, två och en halv månad för tidigt. Jag har inte ens träffat det lilla underverket, våra liv går lite isär just nu, men han verkar vara en välmående och glad (i alla fall på bild) liten grabb!  Jag var i mitt egna helvete under den här tiden, men jag förstår att det har varit en gigantisk prövning för hela familjen. Jag är så glad att han mår bra, jag är så glad att de tagit sig igenom det här året och jag kan bara föreställa mig hur jobbigt det har varit.

Jag tror att hon kikar in här då och då, och även fast jag sagt åt henne hur imponerad jag är så tåls det att sägas igen! Stolt över dig, hjärtat, riktigt stolt. Man vet inte hur stark man är förrens man måste vara det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar