onsdag 2 maj 2012

Sent..

Jag hade nästan bestämt mig för att vända på dygnet, men sen kom jag på att jag måste till affären imorgon.. Jag ska köpa lite blötmat till Sovrumskatt för att se om hon vill ha.. Hon kom och gosade med mig en stund ikväll men sen gick hon tillbaka till fåtöljen. Jag gav henne färskt vatten nyss och lyfte fram henne till det och då drack hon massor. Jag ska strax bädda ner mig och då tänker jag ta hit henne igen. Såäre..

Jag fick iväg deklarationen idag, yay me. Säcken åkte i måndags som brukligt förresten, jag vet att jag glömde säga det och att ni väntat otåligt på den informationen.

Fan det var mer saker jag skulle komma ihåg att göra imorgon.. Kattvakta! Äh, det är nåt mer men bara för att jag skulle göra en lista här så försann allting från min lilla hjärna.

*publicerar bloggen*

Aha! Tvätta 60!

*uppdaterar och publicerar*

Packa ned vinterrocken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar