måndag 2 april 2012

Hej, jag är trött.

Vet ni vad jag gjorde igår? Jag flyttade en hylla, som visserligen var full med fem kassar med böcker (det vet jag eftersom jag fick ta ut alla böcker och lägga dem i kassar för att sedan lägga in alla böckerna igen) från vardagsrummet till hallen. Sen var jag uppe hos C i cirka tre timmar och kollade på söndagens Big Brother.

Vet ni vad jag gjorde idag? Jo, jag vaknade åtta, drack två muggar starkt kaffe (that´s the way I like it) och åt en skål med nyponsoppa, glass och mandelbiskvier. Sen blev jag lite trötter och la mig och blundade lite.. Och vaknade klockan fyra på eftermiddagen!

Hela måndagen blev helt fuckad.. Har i alla fall slängt min måndagssäck, och nu är det väl dags att sova lite igen då.

2 kommentarer:

  1. jag ändrar dygnsrytm all the time he he men däremot blir jag förbannad när jag sover För mycket eller vaknar För sent på dagen
    vaknar jag för sent på eftermiddagen så känner jag mig nog mosig i huvudet och vill spola fram till nästa dag, dagen blir fuckad precis som du skriver

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir så frustrerad över hur mycket energi "vanliga" saker tar.. Kan man inte få umgås lite utan att hela nästa dag måste vara ett sovmaraton? :C

      Radera