torsdag 29 mars 2012

Telefonkö..

Känns som om hela veckan bara sprungit iväg, har jag gjort nåt vettigt alls?? Var ju iväg och skulle köpa hundmat men den var slut, så det blev bara en fånig promenad i regnet av det hela.. Jag fick beställa från Animail och hoppas med allt man kan hoppas att den levereras imorgon, annars får hundet svälta! Eller nä, det får hon såklart inte, men då måste jag iväg och köpa en liten säck åt henne, och det har jag ingen lust med.

Nu sitter jag i telefonkö till Tele2, för att lista ut om min bindningstid har gått ut eller inte, så att jag kan få köpa en ny telefon! Åh, jag har efter mycket om och men kommit fram till att det blir en sån här:


Nu säger det er säkert ingenting, eftersom att alla jävla telefoner ser exakt likadana ut nu för tiden, men det är en Samsung Galaxy S II

Tänk förresten vilken tur det är att jag kan multitaska, tänk om jag blivit tvungen att bara sitta och lyssna på det här ringandet i 30 minuter, istället kan jag ju blogga och spela spel och grejer. Kanske ta en liten rök? 
Tele2 har aningens högt tryck just nu när de lanserat ett fint abonnemang som kostar 349:- och allt ingår. Aaaaaallt, även den där lilla luren här ovan. Eller en jävla Iphone om man nu känner för det.. 

Plats åtta! Haha.. Det var inte illa, började på 86.. Härrå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar