onsdag 28 mars 2012

Love the way you lie..


Nu fattar jag hur man lägger in videor!

Den här får mig i alla fall att tänka på en person som jag saknar ibland.. Speciellt när jag kom att fundera på sånt där med relationer, angående ett inlägg som Inzi skrev. Till slut fick personen nog av mitt mående, antar jag. Jag hade hamnat i en extrem period där jag vände från minut till minut, bokstavligt talat. Det var så påfrestande (för mig) att jag svimmade i hallen.. Klart det var påfrestande för de som stod mig närmast..

Aja, måste rusa iväg.. Ska köpa hundmat och snacka lite med dem på vet-kliniken.

2 kommentarer:

  1. tycker inte det ska vara så självklart att det är så påfrestande för den personen så denne lämnar dig i sticket! du får det att låta som det var ok vilket det inte var såklart, men du var väl sarkastisk hoppas jag
    du är ju värd att de som står dig nära är stora nog att läsa på och på så sätt kan vara där
    dumma människor.. sorry :p

    SvaraRadera
  2. Nej, jag menar inte att det var okej, men att jag förstår att jag inte var så lätt att ha och göra med.. Visst har du rätt i det du skriver, men ibland så blir jag i alla fall lite ledsen och tänker tillbaka på det som var bra. Människor är dumma och relationer är svårt och blä. :)

    SvaraRadera