tisdag 24 januari 2012

Skitångest.

Vill bara lägga mig och dra täcket över huvudet och gömma mig. Vägen är så lång och jag är så trött.. Jag får sätta upp så små mål att det inte känns som om jag kommer nånstans alls. Jag har försökt slänga saker idag, en halv säck tror jag att jag fått ihop. Sen blir det för jobbigt och jag klarar inte av att ta några beslut längre för ångesten tar över.

Jag är så tom och så trött och så sjuk.. Jag bryr mig så jävla lite och det där vidriga svarta ligger så nära ytan. Nån var korkad nog att hälla bensin på elden och jag lät det svarta flöda genom ådrorna, samtidigt som jag visste att jag inte kan släppa lös det där. Det är få saker som jag låter mig triggas igång av nu för tiden, och det är väl bra. Jag gick över till grannen och tiggde ett par cigaretter för att lugna ner det akutaste.. Där sprack Rökfria Januari.

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar