lördag 21 januari 2012

Fuck it all..

Förra natten var inge bra, mardrömmarna igen. Jag vaknade flera gånger av att nacken värkte och händerna domnade bort. Dagen har varit ett resultat av det.. Ibland känner jag att "förfan, så här kan du inte ha det, ryck upp dig", sen kommer jag på hur sjuk jag är och att jag genomlevt saker som skulle få andra att ta livet av sig, då känns det berättigat att få må dåligt.

Jag är arg och jag hatar världen, och människorna. Jag har inget tålamod för dumheter över huvud taget. Jag är gnällig och jag är elak. Sen känner jag mig såklart som en hemsk människa för att jag är sån.. Men folk är idioter, vilket humör jag än är på.

Jag beställde en ny King häromdagen, och den hämtade jag ut idag. Det känns bra att köpa en helt ny bok åt mig själv, och jag hoppas att jag snart får möjlighet att läsa den. Jag köpte en helvetisk massa godis idag också, som inte smakade ett dugg bra. Det är väl sånt som händer!

Jag ska försöka sova, jag hoppas att jag ska kunna sova. Har petat i mig några glas surt jävla vin som borde lägga en schysst grund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar