onsdag 24 december 2014

Soooooon

Nu väntar jag på att Papps ska komma och hämta mig. No return liksom, bra och kasta sig ut, precis som Stella gjorde härom morgonen när jag hade glömt dra tillbaka hennes luva från hennes ansikte och hon ramlade ner för trappen och sprang rakt in i porten. Ba "yolo". Man tycker att hon i alla fall borde ha skakat på huvudet om hon tyckte att nåt satt i vägen, men inte mitt hjärta.

Klapparna är klappade, och packade.

Jag är sminkad och sånt.

Jag hoppas att ni alla har det bra, oavsett vad ni gör!

1 kommentar:

  1. Filippinsk fruktsallad är en stor dos konserverad fruktcocktail, söt konserverad mjölk, konserverad vispgrädde, majs och fint tärnad eller riven ost. Söt och väldigt mättande.

    Efter julens ätande som kulminerade med ett julfirande i den filippinska föreningen igår har min mage nu gått i strejk. Så nu blir det bara lättare mat och lite försiktig motion. Motionen består i huvudsak av att jag går runt till butiker och blir osams med expediter som är hjärtligt trötta på griniga och otacksamma julklappsbytare som jag.

    Anyway, god fortsättning :)

    SvaraRadera