torsdag 26 juni 2014

"Ta det lugnt"

Är dagens plan. I den ingår absolut inte att åka ner på stan medan det är festival och köa tillsammans med väldigt många andra människor för att hämta ut mitt nya ID. Men jag fick sms av polisen.. Jag tror att det är hemskt, jag tror inte att någon någonsin är nöjd med hur man ser ut på sitt ID? Eller? Jag hade i alla fall sminkat över de mörka ringarna och borstat håret..

Vad jag måste göra är att gå till affären. Jag har ingen frulle idag, för jag orkade inte gå igår. Jag ska köpa Treo också.. För de få slantar jag har kvar, den här månaden kommer inte att bli rolig. Jag måste försöka sälja lite grejer, när jag knutit ihop snörena till nåt som går att sälja.

Och jag måste städa klart sovrummet som inte blev gjort i tisdags. Eller igår. Imorgon ska jag,, why oh why, åka och shoppa med grannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar