tisdag 5 november 2013

Duktig tröttmössa

Sovrummet är bäddat, dammat, vattnat, dammsuget och torkat. Jag skulle helst av allt slänga mig i den nybäddade sängen med myshunden och sova, men men..

Stella blev jätteglad när jag vek ihop och skulle lägga in den andra filten (av två) som jag tvättade igår. Uppenbarligen tyckte hon att hon behövde båda sina mysfiltar! Hennes min när den hamnade i garderoben var obetalbar.. Att hon har en fluffig, nytvättad, mysfilt i sängen tänkte hon inte på.

Men för i helvete!!! Nu kom posten!

""Då vi på Praktikertjänst inte följer dig vare sig för din psykiatriska sjukdom eller dess medicinering måste jag be att du istället vänder dig till den psykiatriska enhet som du är kopplad till med denna begäran." Det har tagit dem tre veckor att skita ur sig det här jävla beskedet! Som sagt, sköterskan på torsdag. Jag ska tamejfan ansöka om en sån där personlig person, dels så hamnar jag under LSS och dels så kanske nån annan kan fixa sånt här innan jag förlorar förståndet to-fucking-talt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar