onsdag 13 november 2013

Bleh

Min goda sömn är som bortblåst, den är fylld av mardrömmar och konstiga ljud och allt som den inte ska vara fylld av. Jag förstod inte vad telefonen ville i morse när larmet gick, jag blev bara förvirrad av att den avkrävde nåt slags svar av mig. Och så sov jag vidare..

Imorgon ska läkaren ringa klockan åtta, det där med tandvårdsfuckeriet och medsen. Kommer jag att vara vaken klockan åtta? Vem vet.

Jag skulle kunna satsa en god slant på att jag har pms, för jag vill:

  1. Gråta
  2. Gå och lägga mig igen
  3. Slå någon
  4. Kasta saker i väggen 
Det tas många djupa andetag där jag försöker resonera med mig själv att ett glapp i wifi:n inte är en god orsak till att kasta telefonen i väggen, och sådant. 

Ångest har jag också, en helvetisk jävla ångest. Och ont. Och jag borde gå till en läkare angående det men tanken på att gå till en läkare ger ännu mera ångest. Jag vet inte vilket som är värst.

---

Jag skulle också kunna slå sönder den här jävla datorn för att den HELT PLÖTSLIGT UTAN JÄVLA ORSAK ZOOMAR IN ELLER UT NÄR MAN SITTER OCH LÄSER. S-l-u-t-a.

4 kommentarer:

  1. Ja första gången jag träffar svärfamiljen. Har det utmärkt och vill inte åka hem.

    När det gäller datorn, du har köpt en bärbar med win 8, eller hur? Då är styrplattan på datorn precis som skärmen på din mobil, du kan zoma in och ut med fingrarna på plattan, vilket kan ställa till problem när man istter och läser och scrollar i en text.

    SvaraRadera
  2. Det blir väl fler gånger! :)

    Jo, jag vet, men den är superkänslig trots att jag försökt peta på inställningarna. Går den att stänga av? Vet du hur man får den att se ut som Win7? Grannen sa att man kunde göra det, jag tänkte att jag nog vänjer mig men Win8 kan vara stråt som knäcker anpassningskamelens rygg.

    SvaraRadera
  3. Äh, man ska ladda hem nåt program, jag orkar inte ladda hem nåt program. :C

    SvaraRadera
  4. För att få Win 8 att se ut som win 7 måste du helt riktigt ladda hem ett program.

    Annars ska du kunna stänga av funktioner i styrplattan, du kan välja vilka funktioner den ska ha. Pekdon i kontrollpanelen eller genom att högerklicka skrivbordet, välja "Personifiera", och välja "Byt muspekare".

    SvaraRadera