lördag 6 april 2013

Födelsedagsbarn!


Min hundunge fyller 7 år idag! Hon var väldigt o-imponerad av att bli fotad på morgonkissen, hon är lika lite morgonhund som jag är morgonperson..

Men tänk att det gått hela sju år sen jag fick min lilla stjärna! Min glädjespridare, min pussbull..

Ett liv utan hund känns väldigt främmande för mig, den första april var min första egna hunds födelsedag, jag pratar inte så ofta om honom här men han är min skyddsängel, min själsfrände. Det är nog svårt att förklara, men det räcker med att säga att jag inte levt idag om jag inte fått dela mitt liv med honom. Cancern som till slut ledde till hans död är orsaken till att jag började blogga faktiskt.. Kampen för att välja att överleva. Poängen är att jag levt med hund i nitton år, förutom ett halvår mellan dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar