torsdag 14 mars 2013

Pappa-fika

Bilden har inget med inlägget att göra, hon är bara söt..

Jag pratade med Papps igår, han skulle höra med frugan om när de kunde komma till stan. När jag står och pratar med N som jag mötte på morgonkissen så ringer han.. När jag dricker mitt kaffe så ringer han. Tredje gången då svarade jag och mycket riktigt så var de halvvägs till stan.. Vi tog en snabb fika på bageriet eftersom jag bestämt att göra sällskap med N till ica när hon var klar efter sitt möte. Nu står jag vid Ica och väntar på henne eftersom Papps släppte av mig alldeles för tidigt! Men men..

Herregud, galna ciggmannen pratar med mig. Idag har han visst inte CIA i ciggpaketet.. Jeez.

N får gärna komma och rädda mig! Nu hittade han nåt annat offer efter att ha berättat om dansbanorna i skåne. Och rattfyllerister.

Nu minns jag inte vad jag tänkte, haha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar