söndag 10 mars 2013

Igår åt jag mat!

Det är förjävla eländigt här alltså.. 

N menade att vi kanske båda åkt på nåt (fågelmutantgris-flunsan!) när vi var på stan, för hon mår inget vidare hon heller. Så kan det ju vara, för jag minns inte att jag mådde så här illa förra gången.. Klådan känner jag inte av så mycket, eller det kliar ju, men jag har inte försökt klösa ansiktet av mig. Det kan i och för sig vara för att jag mår så förbannat konstant illa att jag inte märker av den. Fast jag mådde ju illa innan vi kom ner på stan.. Jag vet inte, helt enkelt. 

Hur som så har jag levt på chokladmuffins och sånt. Idag drack jag inte ens nåt kaffe för jag tänkte att det kanske fick mig att må illa? Nope, gjorde ingen skillnad. Innan jag gick ut med hunden så halsade jag lite mango-bacill-dryck (orka kolla vad den heter) så att jag skulle orka gå till kiosken. Där köpte jag, förutom röjk, en stor cola och en helnöt-chokladkaka. 

Det finns inga rena glas kvar, och jag orkar inte diska. Så det fick bli min döskalle mugg. Vilket känns lite trivsamt.. Det är söta muggar men jag tycker att de är lite för små till mitt kaffeintag. 

Tatueringen läker i alla fall jättefint! Märker inte av den heller.. Det är ju några skorpremsor nu och de trillar väl snart av, men den kliar inte.. Vad jag vet.. 

Haha, inser här att jag inte knutit ihop rubriken.. 

Igår åt jag mat! Det var första gången sedan kinan i onsdags.. Jag kräkade inte upp den heller, det kändes bra. 

Mindre än tjugo timmar kvar nu, 20 timmar till ett par Atarax... Fatta vad besviken jag skulle bli om jag fortsatte att må så här? 

Jag måste få tag i vetten imorgon också.. Norpan var pigg igår kväll! Men det spelar ingen roll, det blir avlivning. Vad än orsaken är till hennes deformerade huvud är så måste det behandlas, och med råttingarna så skulle behandling bara ge stress och rädsla, alltså får de springa vidare till sina vänner som väntar på dem på andra sidan. För min del känns det dock bra att hon är piggare, skulle jag verkligen se att hon låg och led så hade jag behövt lösa det. På nåt sätt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar